بافت سفارشی فرش

بخش اول

در مجموعه بزرگ ماهریس بافت هیچ محدودیتی در شکل و اندازه فرش ها وجود نداشته و بافت سفارشی فرش شما با بهترین متریال و کیفیت موجود در بازار بافته میشود. گروه طراحی تخصصی ما با توجه به ابعاد موردنظر شما فرشی با کیفیت بالا به شما ارائه می دهند .

همانگونه که در جریان هستید اندازه های فرش دارای استاندارد و محدویت های اندازه هستند. در برخی از مکان ها مانند سالن ها یا مکان های عمومی بزرگ،مساجد، لابی هتل ها، اتاق های بزرگ، پله ها، سالن های کنفرانس و بعضی از دکوراسیون ها به بافت فرش در ابعاد غیرمعمول و غیر استاندارد نیاز می باشد .

فرش کردن اینگونه محیط ها اگر توسط چند فرش مختلف یا چند فرش شبیه به هم با ظاهر یکسان انجام شود ظاهر مناسبی پیدا نکرده و زیبایی فرش را نیز زیر سوال میبرد زیرا شکیل بودن فضای موردنظر به میزان زیادی به فرش خانه ارتباط دارد .

بخش دوم

طرح فرش در ابعاد بزرگتر و با توجه به فضای مورد استفاده موجب میشود که آن فضا زیباتر به نظر برسد و جلوه منحصر به فردی را به آن مکان هدیه می دهد .

در فرش های سفارشی میتوان به نکات مهم تر و ریزتری مانند محل ستون ها نیز توجه کرد . حتی میتوان به صورتی فرش را طراحی کرد که در قسمت ستون فرش قرار نگیرد تا لطمه ای به طرح و نقش فرش وارد نشود .

بحث اصلی ما در مورد سایزهای خارج از سایزهای معمول می باشد. فرش ماهریس به فکر دغدغه های مشتریان خود بوده و برای آن چاره ای اندیشیده است. در این صورت اگر شخصی فرش را خارج از حالت استاندارد از ما بخواهد برای وی تولید می گردد .

بخش سوم

این تولیدات با بهترین کیفیت و بالاترین تنوع و در بهترین جنس بدون هیچ مشکلی تحویل خریداران عزیز می گردد .

علاوه بر این نیاز است طرح فرش خود را انتخاب کنید . سپس اندازه طول و عرض دقیق آن را به همکاران ما اعلام نمایید تا فرآیند تولید فرش آغاز گردد. پس اگر قصد خرید فرشی خارج از اندازه استاندارد برای مکان موردنظر خود دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا با مشاوره تخصصی ما بهترین تصمیم را بگیرید . شرکت ماهریس بافت پذیرای هرگونه سفارش فرش با سایز دلخواه شما خریداران محترم می باشد .

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من