خرید فرش ماشینی ارزان

جشنواره زمستانی فرش ماهریس

مجموعه بزرگ فرش ماهریس برای شما مشتریان عزیز و وفادار خود که قصد خرید فرش برای عید نوروز را دارند، جشنواره زمستانی در نظر گرفته است که پیشنهاد میکنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید . در جشنواره ویژه زمستانه فرش ماهریس محصولات با کیفیت این برند با تخفیف 5 درصدی در خرید نقدی در تمامی شعبات ارائه می شود .

استقبال بسیار زیاد شما خریداران محترم باعث شد تا با نزدیک تر شدن ایام نوروز مثل سالیان قبل به ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان بپردازیم و این عیدی فرش ماهریس به شما مشتریان وفادار ما است . این جشنواره فرصت خوبی است که با شروع سال جدید، با هزینه ای به صرفه تر به ایجاد دکوراسیونی نو در خانه خود پرداخته و تحول عظیمی را در سبک آن ایجاد کنید .

همانطور که می دانید فرش کالای لوکسی محسوب میشود که امروزه از نظر طراحان دکوراسیون مهم ترین المان در تغییر سبک دکوراسیون به شمار می آید و تغییر آن باعث ایجاد ظاهری متفاوت می شود .

جشنواره زمستانی فرش ماهریس :

در جشنواره زمستانی سال نو میتوانید انواع فرش های ماشینی برند ماهریس را در سبک ها، رنگ ها و تراکم های مختلف را مطابق با نیاز خود تهیه و خریداری کنید . فرش ماهریس در این جشنواره تمهیدات ویژه ای برای فروش در نظر گرفته که برای شما خریداران محترم سودمند بوده و بدین وسیله محصولات بی نظیر فرش ماهریس با قیمت مناسبی عرضه میگردد . پس این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای بهره مندی از محصولات فرش با قیمت مناسب است .

مجموعه بزرگ و شناخته شده ماهریس با بیش از چندین دهه سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه انواع فرش های ماشینی با هدف حذف واسطه ها و کنترل قیمت فرش تصمیم به برگزاری این جشنواره کرده است . این محصولات با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در شعبات و نمایندگی ها به فروش می رسد . این فرش ها در انواع طرح های مدرن، کلاسیک، سنتی و … با رنگبندی و طرح بندی متنوع عرضه شده است .

با خرید فرش ماشینی ارزان از فرش ماهریس می توانید فرش را مستقیم از کارخانه خریداری کنید . از سوی دیگر در کنار قیمت مناسب تر از کیفیت بالای فرش نیز مطمئن خواهید بود . فرش ماهریس با پنج شعبه فعال در خدمت شما مشتریان عزیز است . در خرید نقدی در این جشنواره می توانید از تخفیف 5 درصدی علاوه بر تخفیفات دیگر نیز برخوردار شوید .

همچنین در هر خرید نقدی و غیر نقدی به ازای هر سه میلیون تومان یک امتیاز کسب کرده و در قرعه کشی هر جمعه 5 میلیون تومان در هر شعبه که با حضور خریداران محترم برگزار میشود شرکت داده شده و بلیط قرعه کشی را دریافت میکنید .

فرش ماهریس با شعب فعال در ماهدشت، گوهردشت، هشتگرد، رباط کریم و سه راه اندیشه میزبان شما عزیزان است . این جشنواره از 13 اسفند ماه شروع شده و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد . علاوه بر این نیز مسئولان فروشگاه موظف هستند که شرایط جشنواره را برای شما توضیح داده و قرعه کشی نیز بر اساس شماره فاکتور انجام شده و جمعه هر هفته راس ساعت هفت شب در محل هر فروشگاه برگزار می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *